środa, 29 sierpnia 2012

Nowy blog,tylko dla was ;)



Witam ,witam ;) Mam nadzieje że spodoba Wam się mój blog. Będę się starał aby przynajmniej co tydzień uraczyć was ciekawą książką, jakimiś ciekawostkami. Blog w dużej mierze powstał po to, abym mógł na niego dodawać recenzje więc w tym celu będzie on wykorzystany. Będzie dużo ciekawostek o różnych autorach i ich książkach. Książki będą głównie z nurtu fantastycznego, natomiast znajdzie się też coś z paranormali, które od czasu do czasu kiedyś czytałem dla odprężenia (chociaż teraz nie na widzę tego gatunku literackiego,to jednak pojawią się recenzje książek już przeze mnie przeczytanych wcześniej). Mam nadzieje że będzie wam ze mną dobrze. Oczywiście wszelkie uwagi i reklamacje proszę pisać w komentarzach. Postaram się zmienić na lepsze. Możliwe że już za niedługo pojawią się "stosiki" oraz zapowiedzi fajnych książek. Mam nadzieje że pojawi się jakiś dział o polecanych przeze mnie książkach,pojawi się zdjęcie mojej skromnej biblioteczki.Do zobaczenia w następnym poście! ;d 

PS. Strasznie ciężko pisze się recenzje ;)

1 komentarz:

  1. Chciałeś krytykę to masz:
    Koniecznie: spacje bo znakach interpunkcyjnych, większa czcionka (może to efekt wielogodzinnej sesji przed komputerem, ale ten króciutki tekst męczy w obecnej formie), wył weryfikację obrazkową.
    Niekoniecznie: przecinki przed "więc" i w innych ważnych miejscach jeśli ten brak to nie przypadek (ale tu się nie czepiam sam do tego lekko podchodzę:D), justuj tekst ;)
    To tyle, jak się pojawi coś więcej postaram się wpaść.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...