sobota, 10 listopada 2012

Stosik #2

Wiem,że dawno temu pojawił się tu stosik nr 1 lecz książek się trochę uzbierało(nawet więcej niż trochę) lecz moim aparatem nie dało się zrobić nic więcej oprócz tego,co dzisiaj Wam zaprezentuję.Książki są tu jak widać głównie z Fabryki Słów.Stosik prezentuje się następująco:

Zacznijmy od góry:
# Malowany Człowiek t.1 i t.2(a właściwie jedna książka podzielona przez wydawcę).Właśnie skończyłem czytać cz.1 i pobiegłem do księgarni po 2.Książka wciągnęła mnie i oczarowała,szczególnie opowieści związane z Arlenem i Leeshą.Polecam wszystkim!(niedługo recenzja)
# Kłamca 1 i Kłamca 2.Bóg marnotrawny-Jakub Ćwiek.Książka znanego polskiego pisarza fantasy,odprężająca,pełna humoru.Pierwsza część za mną-przede mną jeszcze 3.Loki jest boski!(niedługo recenzja)
# Pan lodowego ogrodu 1(PLO1 )-Jarosław Grzędowicz-znowu bardzo znany polski fantasta.O cyklu jego słyszałem wiele dobrych opinii a w związku z wydaniem książek w nowym,świetnym wydaniu(jeśli ktoś potrzebuje mogę mu zrobić dokładniejsze zdjęcia)wprost musiałem ją zakupić.Czeka na półce.
# Czarny Pryzmat-Brent Weeks.Jedna z moich ulubionych książek jak i autorów.Czekam niecierpiwie na 2 część,która ma się pojawić w marcu!(dopiero) Recenzja tutaj.
# Trafny Wybór-J.K.Rowling.Książka jest najbardziej oczekiwaną przeze mnie premierą tego roku!Stoi sobie grzecznie na półce i czeka na preczytanie.
# Hyperion-Dan Simmons.Zakup właściwie na chybił trafił.O książce dowiedziałem się w czasie kiedy ledwo była dostępna ale zdobyłem ją dzięki wysylkowa.pl(POLECAM).Też czeka.



I toby było na wszystko.Właśnie oczekuję na odpowiedzi w sprawie pracy recenzenckiej.Czekam na komentarze.Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...