piątek, 25 stycznia 2013

1500/Herbata i inne...

Hmm czy wy też podczas czytania w zimowe wieczory,w ciepłym pokoiku,okryci kocem,lubicie pić herbatę/kakao/czekoladę/kawę?
Ja np.uwielbiam wtedy pić gorącą herbatę <3 Polecam Wam wszelakie herbaty Liptona,a m.in. Lipton White Tea Raspberry,Lipton Tea Tropical Fruit i Lipton Gold Tea.W szczególności polecam tę ostatnią.A Wy co lubicie pić,jeżeli w ogóle?Może mi coś polecicie? ;D
Tak poza tym tą dziękuje za te 1500 wyświetleń,jesteście wspaniali!Dzięki Wam wiem,że mogę prowadzić tego bloga dalej ;)
Zaczęły mi się też ferie ^^A poza tym to właśnie teraz czytam sobie prozę Tolkiena,a dokładnie The Lord of the Rings : The Fellowship of the Ring(Drużyna Pierścienia).Poza tym czeka mnie jeszcze lektura"Syzyfowe prace",za którą chyba się nie zabiorę.;)
Recenzję opublikuję w przeciągu 2-óch tygodnii.
Oczywiście kupiłem sobie wczoraj,tzn.w czwartek książkę Kinga w Biedronce ^^
Polecam też blog mojej koleżanki(szczególnie dziewczynom/kobietom),Pauli,który znajdziecie klikając w ten link.
Pozdrawiam Was ciepło! ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...