czwartek, 17 stycznia 2013

Stosik #3 głównie Gildiowy

Ostatnio bardzo często trafiam na różne promocje,czy to w sklepach internetowych,księgarniach czy zwykłych supermartketach.Od początku stycznia uzbierałem kilka pozycji właśnie przez promocje.Wyglądają one następująco :


Kubiak®

Tak wiem,że jakość zdjęcie jest do bani jednak oświetlenie wcale nie było lepsze.Bo kto robi takie zdjęcia przed 22 ^^
Zacznijmy od góry:
*J.R.R Tolkien  - Bractwo Pierścienia -tak,tak,to to piękne tłumaczenie z Bagoszami,Włością,z Jedynym,który ma klejnot,czyli tłumaczenie Łożińskiego.Jest to wydanie 1996 roku,kupiłem żeby się pośmiać.E.Lecler za 9.99 :D
*Jakub Ćwiek - Krzyż Południa -kolejna do Ćwiekowej kolekcji,kupiona w Biedrze za 9,99 ^^
*Steve Perry - Człowiek,który nigdy nie chybiał -też zakup Biedronkowy za 9,99
*Alyson Noel - Na zawsze -kupiona w sklepie Gldii za 8 zł.
*Tricia Rayburn - Głębia -j.w
*Christopher Moore -Wyspa Wypacykowanej Kapłanki Miłości -Biedronka,9,99 zł
*Trudi Canavan - Szepty Dzieci Mgły -j.w
*Licia Troisi - Królestwa Nashiry,marzenie Thality -Gildia za 8 zł ^^
*Thomas Erikson - Złudzenie -j.w
*Karen Miller - Utracona magia -j.w
 *Aleksandra Pavelkova - Opowieści o Vimce -j.w



11 komentarzy:

  1. Fajny stosik ;D
    Przeceny w biedronie zawsze spoko ;D
    Zaparaszam do mnie :)
    madeinmythought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję cię do o Liebster Award !!!
    Więcej informacji u mnie na blogu ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest sposób jak za około stówkę nabyć 11 pozycji, gratuluję udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakże :D Dziękuję bardzo.Wiem,że teraz w Biedronce dalej jest promocja a na sklep.gildia.pl/promocje/84 jest jeszcze kilka dość interesujących pozycji :)

      Usuń
  4. Paulina Piłat : Dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. hej fajny blog
    nominuje cię do Liebster Award :)
    więcej informacji na moim blogu :)
    stylowos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o proszę! piękny stos! "głębia" i "złudzenie" interesuje mnie najbardziej więc czekam na recenzje... :) natomiast z Tolkienem jakoś mi nie po drodze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Weronika : Dzięki wielkie ;)
    Ruda:Głębie postaram się przeczytać i zrecenzować jak najszybciej ;) Gorzej ze Złudzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał, świetny stos, jest co czytać ! Dlatego też życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest,jest :D A do tego mam zaległości z 2012 ;D Dziękuję :)

      Usuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...