sobota, 16 lutego 2013

Dreszcz - Jakub Ćwiek (zapowiedź)

Oto Dreszcz! Rock’N’Roll is Not Dead!
Keith Richards na osiedlu Tysiąclecia? Why not?!
Rychu Zwierzchowski wiedzie żywot pasożyta-luzaka – sex drugs and rock’n’roll. Pije, pali, gra na streecie i usilnie stara się nie znaleźć poważnej, regularnej pracy. Utrzymuje go córka, która co jakiś czas dba o uzupełnienie jego finansowych potrzeb.
Całe życie „Dreszcza” to koncerty i AC/DC ponad wszystko.
Są przyjaciele i wrogowie, choć tych drugich rzecz jasna więcej. Aż pewnego dnia „Dreszcz” obrywa piorunem i… zyskuje nowe super moce. Tylko czy to coś zmienia?



Wydawnictwo: Fabryka Słów
Data wydania: 20 Marzec 2013
Oprawa: miękka
Format: 125 x 195 mm
Liczba stron: 400



 
No nareszcie,już się nie mogę doczekać czym też mnie pan Jakub zaskoczy ^^ Widzę,że marzec będzie bardzo fajnym miesiącem pod względem książkowym,oj bardzo :D A do tego wszystkie książki,na które baardzo czekam,będą 20 marca ^^Empiku,szykuj się :D

7 komentarzy:

  1. Muszę się zaopatrzyć w tą książkę;) Podobają mi się klimaty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też muszę,już nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  2. Oj jeju, jeju. Tyle książek wydają teraz, a jeszcze ile tych wydanych trzeba przeczytać... Tak dużo książek, tak mało czasu!
    Ja najbardziej czekam na "Opowieści ze świata Wiedźmina", które mają być wydane na przełomie luty/marzec '13.

    Co do książek Ćwieka to nie jestem obeznany, dwa dni temu kupiłem dopiero "Kłamcę", ale na razie leży nie tknięta. Choć słyszałem, że jego książki są bardzo dobre, więc gdy się z resztą obeznam, to po "Dreszcz" też sięgnę. Szkoda tylko, ze okładka wskazuje na to, że tytuł to ĆWIEK... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm,Kłamcę uwielbiam :D Więc polecam Ci,i to bardzo,szczególnie,jeżeli chcesz przeczytać coś fajnego a zarazem lekkiego.Co do "Opowieści ze świata Wiedźmina" to wydaje je Solaris,tak? Bo coś słyszałem,ale najpierw muszę się zapoznać z całą sagą :D
      Co do okładki,to bardzo mi się podoba,choć fakt,że czytelnik nieobeznany może myśleć,że tytuł to właśnie Ćwiek :D

      Usuń
    2. Nawet nie wiem kto ją wydaje, za bardzo mnie to nie interesuje, ale tak, jeśli chcesz ją przeczytać, to najpierw zapoznaj się z cyklem wiedźmińskim, a mówię Ci, warto. :)

      Usuń
  3. mam ochotę poznać pióro autora :) okładka super...

    zapraszam do siebie - Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz poznać,to proponowałbym na sam początek Kłamcę :D
      Odwdzięczę się :D

      Usuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...