czwartek, 21 lutego 2013

"Podrasowanie" okładki Dreszcza

Tak,wydawnictwo postanowiło troszeczkę zmienić okładkę nowej książki Ćwieka.I wiadomo,że w książce chodzi głównie o treść to jednak pozwoliłem sobie na napisanie owego posta :D

Tak wyglądała wcześniej:

Teraz wygląda tak :


Według mnie o niebo lepiej wyglądała wcześniej,pomimo,że są to szczegóły.Ta nowsza wersja jest troszkę zbyt kolorowa a do tego ten okropny,czerwony napis Jakub Ćwiek.Uległ zmianie też tytuł,który na poprzedniej dodatkowo był otoczony kółkiem a teraz nie jest,tak samo logo wydawnictwa zostało przeniesione ale to akurat uważam za plus..Nie jest to pierwsza zmiana w Fabrycznych okładkach,która mi się nie podoba :D
A Wy co sądzicie o tym? Która bardziej Wam się podoba?A może żadna? :D

3 komentarze:

  1. Ble, fuj! Ta wygląda okropnie. Wszystko jest złe - gorsze od poprzedniej. Najgorszy czerwony napis "Jakub Ćwiek" i tytuł książki.
    Jej, faktycznie to zrypali, mam nadzieję, że się poprawią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza wersja była rewelacyjna, ta nowa już mi się nie podoba, ale liczę, że treść nadrobi niedoskonałości okładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby tylko szczegóły, ale jednak pierwsza była lepsza! :( Niech to odkręcą! Swoją drogą, jestem okropnie ciekawa tej pozycji! Z chęcią dorwałabym ją już w łapki ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...