sobota, 2 lutego 2013

PODSUMOWANIE MIESIĄCA

Dawno nie napisałem nic sensownego,może dlatego,że pomimo mam ferie,mam strasznie mało czasu,niestety.Postanowiłem zrobić dla Was małe podsumowanie stycznia,niestety dużo tego nie będzie,tak jak już pisałem nie mam czasu.A jak mam to próbuję go spożytkować go w jakiś miły sposób ^^
No więc zaczynajmy:

Ogólnie przeczytanych książek było 5.(tylko) + czasopismo Nowa Fantastyka
  






Najlepsze książki stycznia:
  1. Władca Pierścieni.Drużyna Pierścienia w tłumaczeniu Frąców i Skibniewskiej
  2. Palimpsest - Catherynne Valente
Najgorsze książki przeczytane w styczniu :
  1. Władca pierścieni.Bractwo pierścieni - Epickie dzieło zniszczone przez okropne tłumaczenie Łozińskiego. Nie polecam !!!
  2. Pamiętniki Wampirów.Księga 1 - O ile część pierwsza byłą dość fajna i wciągająca,to kolejne były już tak beznadziejne i przesadzone że nie dało się czytać.Polecam jedynie fankom Zmierzchu czy ogólnie Paranormal-romance.
Moja biblioteczka wzbogaciła się o 12 pozycji ;)
 Statystycznie:
  1. odwiedzin w styczniu -  1 360
  2. odwiedzin ogólnie -  1 944
  3.  czytelników/obserwatorów -11
Najczęściej wyświetlany post -  Stosik #3


A poza tym nareszcie oglądnąłem Hobbita,podjąłem się dwóch wyzwań,blog przeszedł małe zmiany i zrecenzowałem dwie książki.(klik! i klik!),niestety obie były pisane na szybko,przy ledwo chodzącym komputerze dlatego ich jakość jest jaka jest ;)

Pozdrawiam Was i mam nadzieję,że luty będzie bardziej mi sprzyjał ^^

8 komentarzy:

  1. Jeny, jak dużo blogerów robi podsumowania miesiąca... Też muszę nad czymś takim pomyśleć, chociaż dla mnie jest to troszkę takie zapychani8e miejsca. Fajnie się to czyta, aczkolwiek na swoim blogu jakoś tego nie widzę. :)
    Pozdrawiam i czekam na recenzje.

    ksiazkowo-wg-rafala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może chcesz,żebym zrecenzował jakąś książkę z tych 3 stosików? Jestem zawsze otwarty na propozycje i gotowy do pisania recenzji książek,które chcecie ;)

      Usuń
  2. Dobrze jest! :) 5 książek przeczytanych to nie jest mało, a poza tym Władca Pierścieni to też nie cieniutkie książki :P Ja sama nie czytałam i się od tego zabieram stanowczo za długo. :/ Życzę żeby luty jednak wypadł lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Władcę jak najbardziej polecam ;) Ale pamiętaj o tłumaczeniu,nigdy nie bierz Łozińskiego,chyba że wydanie poprawione,ale nie wiem jak wygląda,jednak tak jak pisałem wyżej polecam tłumaczenie Skibniewskiej i Frąców ;)

      Usuń
  3. ciekawe podsumowanie :)
    życzę jeszcze lepszych wyników w lutym ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Mam nadzieję że takie będą ^^

      Usuń
  4. Gratuluję nabytków i statystyki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ale gdyby nie Wy to liczba wyświetleń nie byłaby tak kolorowa :D

      Usuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...