poniedziałek, 4 lutego 2013

Pomożecie? :D

Hmm,skończyłem jak już wiecie Władce x 3 i mam dla Was takie małe pytanko a mianowicie ; Pomoglibyście mi wybrać książkę,którą mam teraz przeczytać? Lista mała,bo są w niej pozycję na które gównie mam ochotę,a prezentuje się ona następująco  :
  •  Achaja - Andrzej Ziemiański
  •  PLO - Jarosław Grzędowicz
  •  Krzyż południa - Jakub Ćwiek
  •  Kłamca tom 2 - j.w
  •  Chłopcy - j.w
  •  Malowany człowiek tom 2 -Peter V. Brett
  •  Fala upału - Richard Castle
 Edit - dodaje jeszcze :
  • Złudzenie - Thomas Erikson
Jeżeli nie czytaliście żadnej z nich,to nie musicie pisać w komentarzu ^^
Dodam,że wolałbym raczej coś krótszego.Jeżeli pomożecie mi wybrać,to książkę,którą wybierze najwięcej osób zrecenzuję w ramach wyzwania ;)
Poza lekturą dla przyjemności mam jakiś tydzień na przeczytanie "Syzyfowych pracy" do szkoły i chyba tego nie zrobię,po prostu nie mam ochoty ^^
A co tam u Was słychać? Jak się macie?
Ja powiem,że mimo ferii nie mam zbytnio czasu a do tego muszę zrobić jeszcze wszystkie zadania i wypracowania,bo od poniedziałku już do szkoły ;(

PS. Właśnie zaczynam bazgrać recenzje filmowego Hobbita,mam nadzieję że mi wyjdzie i że w ciągu najbliższych dni ją opublikuję ^^

PPS. Jak mogłem zapomnieć : Dziękuję za ponad 2000 wyświetleń,jesteście wspaniali !! :D

Trzymajcie się ciepło!


6 komentarzy:

  1. czytałam kilka pozytywnych recenzji "Chłopców", więc może ta książka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe,książki Ćwieka są nie wymagające wysilania się a do tego wciągające i krótkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Chciałbym zobaczyć recenzję "Chłopców", więc proponuję Ci tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała wybierać spośród tych propozycji na pewno przeczytałabym "PLO" - dla mnie sto razy bardziej ciekawszy, niż "Syzyfowe prace" :)
    Czekam z ciekawością na recenzję "Hobbita" - mnie wgniotło w kinowy fotel :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też kończą się ferie i niedługo będę musiała się zabrać za zadania domowe... a co do książek... nie czytałam żadnej z nich, natomiast "Achaję" polecała mi koleżanka i myślę, że to właśnie ją przeczytałabym najpierw.

    OdpowiedzUsuń
  6. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you have to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...