poniedziałek, 25 lutego 2013

Trochę o Brencie Weeksie i jego dziełach

http://www.thewayofshadows.com/news/wp-content/uploads/2008/09/brent-weeks-credit-travis-johnson-photography.jpgBrent Weeks to autor znany tyle że głównie za granicą.Urodził się w Montanie.Ma żonę Kristi i mieszkają razem w Oregonie.Jego debiutancką powieścią jest Droga Cienia,która zapoczątkowała Trylogię Nocnego Anioła.Obecnie pracuje nad ostatnią częścią jego drugiej serii - Trylogii o Powierniku Światła.Można z nim się skontaktować poprzez jego oficjalną stronę klikając tutaj ;)

A dlaczego napisałem akurat o nim? Bo uważam,że jest zbyt mało znany w naszym pięknym kraju a uważam,że jego powieści są na naprawdę bardzo dobrym poziomie a już na pewno wciągają.Ręczę całym sobą,że spodoba Wam się Droga Cienia a już tym bardziej Czarny pryzmat!




I tak,w Polsce dotychczas wyszły :

  • Trylogia Nocnego Anioła
  1. Droga Cienia  (moja ocena 6/6)
  2. Na krawędzi Cienia  (moja ocena 6+/6 *)
  3. Poza Cieniem (jeszcze nie przeczytana,czeka na lato,szkoda było mi czytać jednym ciągiem bo za szybko się kończą)
  • Trylogia Powiernika Światła
  1. Czarny pryzmat (moja ocena 6 ++/6 **)
  2. Oślepiający nóż - premiera 20 marca
  3. tytuł jeszcze nie znany  

 Angielski wydawca postanowił zmienić okładkę do Black Prism.Za ciekawostkę dodam,że za granicą szykuje się komiks do Drogi Cienia i Czarnego Pryzmata,jednak nie wiadomo czy kiedykolwiek będą one wydane w Polsce :(:


Teraz wygląda tak(o niebo lepiej) :    


                                                 
Weeks_Black Prism-TP


  A poprzednia była taka(taka jest w polskiej wersji):





 Zachęcam do lektury dzieł tego autora.Każdy znajdzie w nich coś dla siebie.Świetnie stworzone światy,bohaterowie pełnokrwiści,nieprzewidywalne zakończenie każdej z historii oraz pełno przygód i magii .Pozycja obowiązkowa dla każdego fana fantasy.Nie czytałeś jeszcze żadnej?To na co czekasz ;) Nie to nie jest kolejna schematyczna powieść.To coś zupełnie świeżego.Polecam!!



* (6+)książka w danym momencie tak mnie zachwyciła,że nie mogłem przestać o niej myśleć a do tego była oczywiście świetna,jedna z lepszych ;)
** (6++) książkę wielbię i potrafię myśleć o niej nawet teraz,choć przeczytałem ją dość dawno,jedna z najlepszych jakie przeczytałem w życiu


Tym postem zamierzam zacząć serię wpisów(nie będzie ich dużo) o ulubionych autorach i ich publikacjach ^^
  Może przeczytałeś już którąś z jego książek?Jeśli tak to pisz w komentarzu ;) Może chcesz dowiedzieć się o nich czegoś więcej? Także pisz w komentarzu .Podoba ci się ten post? Nie podoba? Też pisz ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...