niedziela, 17 lutego 2013

Zakupy

Dzisiejszy wypad do Empiku jednak był bardzo owocny.Udało mi się zdobyć Hobbita w twardej okładce(a w moim Empiku o niego strasznie ciężko),w tłumaczeniu Pauliny Braiter,z ilustracjami Lee,z filmowym Gandalfem na okładce.Będzie pasował idealnie do Władcy Pierścieni Amberu gdy tylko zakupie owe wydanie,a do tego akurat to tłumaczenie nie jest mi jeszcze znane,a dla jednym uważane,za najlepsze :D A do tego "Ofensywa szulerów" Ćwieka,kolejna do kolekcji książek tego autora.Jako że miałem jedynie 80 zł nie mogłem kupić nic więcej,a na samego Hobbita trza kasy trochę wyłożyć(nie ufam allegro,gdzie można kupić taniej.Raz dostałem tak poobijaną książkę,a przesyłka była kurierem,że powiedziałem sobie dość.Lubie księgarnie internetowe,ale z przesyłką wychodzi prawie na to samo).W najbliższym czasie kolejny stosik(a w nim te pozycje),2 recenzje i może coś jeszcze :D

6 komentarzy:

  1. ciekawe nabytki :)
    "Hobbita" uwielbiam :)
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Hobbita też uwielbiam,ale w tłumaczeniu p.Marii a wiem,że to się od niego różni :D

      Usuń
  2. Ja mam tylko tego "Hobbita", o którym mówisz - twarda oprawa, ilustracje Lee, tłumaczenie Pauliny Braiter i filmowy Gandalf. Natrafiłem na promocję przed świętami w Matrasie, było -25%. Choć ten filmowy Gandalf mi się zbytnio nie podoba, jest tylko na tej "prawdziwej" okładce po to, żeby tamta się nie niszczyła - uważam, że ta oryginalna jest znacznie lepsza. :) Czekam na stos. ;> Ja swój też pewnie niedługo wrzucę, bo już mi się od ostatniego uzbierało 6, a właściwie 7 pozycji i czekam na kolejne 3, tylko, że z poprzedniego stosu przeczytałem dopiero 3 książki, 4 kończę... Kolejny raz tak dużo książek, a tak mało czasu. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,wiem o czym mówisz,że na obwolucie jest Gandi a pod spodem smok? No to ja mam inną wersję,z 29 stycznia 2013 :D I tam jest Gandalf na okładce bez obwoluty :D Z tym czasem się zgadzam,niestety (Chłopców strasznie szybko się czyta ale co z tego,jak nawet trochę nie mogę przeczytać :( ):( A na Twój stos czekam :)

      Usuń
    2. A to dlaczego nie możesz przeczytać "Chłopców"? Dzisiaj ją miałem w rękach w Empiku i nawet poszedłem z nią do kasy, ale w ostatnim momencie zrezygnowałem i wziąłem T. Goodkinda. ;)

      Usuń
    3. Hmm,nie dlatego,że mi się nie podoba,broń Boże :D Po prostu nie mam czasu.Jak nie szkoła to kościół(bierzmowanie) i inne obowiązki.Codziennie moje wolne zaczyna się równo o 19,często bez zrobienia lekcji,dlatego nie mam czasu na czytanie(a tymbardziej na bloga,niestety,dlatego tak mało recenzji).Pisząc ten komentarz odrabiam zadania domowe xD

      Usuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...