wtorek, 12 marca 2013

Jakub Ćwiek - MÓJ BOHATER . A.K.A. SPELLBOUND [darmowy e-book]

 
Mój bohater Dreszcz – pobierz za darmo nowe opowiadanie Ćwieka
Z radością informujemy, że już od dziś każdy może otrzymać za darmo nowe opowiadanie Jakuba Ćwieka - MÓJ BOHATER . A.K.A.  SPELLBOUND w formie  e-booka.
Opowiadanie wprowadza w klimat najnowszej książki zatytułowanej Dreszcz, która będzie miała swoją premierę 20 marca.
Publikację zilustrował siedmioletni syn Jakuba Ćwieka – Samuel.
Zapraszamy do pobierania opowiadania.











Książeczkę możecie pobierac w następujących formatach:

Wystarczy kliknąć w ikonkę(znajduje się u dołu strony) : 

Pobierz plik

2 komentarze:

  1. Właśnie sobie ściągnęłam, jak będę miała chwilkę to chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się tam podobało.Czytaj,czytaj,to i tak króciutkie bo zaledwie 12 str a w tym rysunki więc dużo Ci to czasu nie zajmie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...