poniedziałek, 4 marca 2013

Jestem happy ;) [EDIT]



Muszę się wam pochwalić dwoma rzeczami:
A więc dzisiaj okazało się,że wygrałem pierwszy raz w konkursie!Wchodzę do domu a tam paczka,a w paczce film,a właściwie serial: Koniec Defilady ! ;) Dziękuję bardzo Jadźce z bloga Między wersami książek.Jest to moja pierwsza wygrana w konkursie :)

Druga szczęśliwa wiadomość jest taka,że dostałem propozycję od wydawnictwa Fabryka Słów w sprawie egzemplarza recenzenckiego Wojny w Blasku Dnia t.1 ! ;) Możliwe,że uda mi się go zdobyć i napisać dla Was recenzję,a właściwie mam nadzieję ;)

Jest też kilka innych wiadomości,ale przeważnie nie fajnych więc o nich nie będę pisał :D

[EDIT]
Niestety,nie starczyło dla mnie "Wojny.." ale za to dostanę "Listy Lorda Bathursta" pana Marcina Mortki ;) Mam nadzieję,że mój "pierwszy raz" z książką tego autora będzie udany ^^ 

3 komentarze:

  1. Gratuluję sukcesów i miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...