piątek, 1 marca 2013

Zmiany,zmiany,zmiany

Jak widać blog,po raz któryś już zmienił wygląd,lecz nie jest to jeszcze ostateczna jego wersja.Nie pomyślcie sobie,broń Boże!,że zmieniłem go dlatego,że nie podobał mi się poprzedni szablon.Oczywiście tamten był śliczny!Ale chciałem coś:
po 1,świeżego(także wiecie,możecie się spodziewać na lato odmiany szablonu ;),ja po prostu taki jestem,zmienny ),przy okazji kolory wiosenne :D
po 2,zrobionego w dużej mierze przez samego siebie,ponieważ praktycznie cały poprzedni wygląd zawdzięczacie Jill a nie mi.Teraz to ja zrobiłem nagłówek i pobawiłem się kolorami a właściwie kolorem i innymi rzeczami.

Druga sprawa to tytuł bloga.Z fantastyką na co dzień był tytułem nie podobającym się mi,tak właściwie to była moja pierwsza myśl,kiedy miałem wpisać nazwę w rubrykę.Od teraz blog będzie się nazywał Everyday with fantasy books.

Trzecia zmiana to favikona ;)

Także naprawdę trochę się zmieniło ^^
A ja wreszcie zyskałem trochę czasu dla siebie,jupi! Projekt gimnazjalny,który musimy zrobić do początku marca(nie wiadomo kiedy dokładnie) mamy już prawie zrobiony ;) I wreszcie dokończe Chłopców i napiszę recenzję,którą już obiecuję i obiecuję.

I jak Wam się podoba nowy wygląd?Może wolicie stary? Piszcie )

3 komentarze:

  1. Mnie się podoba, szczególnie kolorystyka jest bardzo miła dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne kolory ;> takie wiosenne ;) Podoba mi się ;>
    madeinmythought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...