poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Naprawdę dobre grafiki Dominika Brońka!

Od Fabryki Słów :


Witajcie ludzie!
Jesteśmy już tydzień po polskiej premierze Wojny w blasku dnia. Z dumą prezentujemy galerię prac wykorzystanych w książce.
Fragmenty, do których powstały ilustracje osobiście wybrał Peter V. Brett.
Autorem grafik jest Dominik Broniek, który już od wczesnego dzieciństwa cokolwiek sobie wymyślił,  zawsze to rysował i tak już zostało. Uwielbia klasykę kina s-f i książki oraz komiksy, które czciło się od zawsze i czci do dzisiaj. Nie lubi złośliwości rzeczy martwych, w szczególności zepsutego komputera na dzień przed oddaniem ilustracji. Boi się tylko wiedźm i innych czarownic. Marzy o spotkaniu obcej cywilizacji.

A postanowiłem tu wrzucić ilustracje pana Dominika,ponieważ naprawdę bardzo mi się podobają :D Niektóre są lepsze,niektóre gorsze ale wszystkie z pewnością godne uwagi ;)






















































5 komentarzy:

  1. Całkiem fajne - rzeczywiście jest na co popatrzeć. Szczególnie podoba mi się pani na łożu - bardzo plastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuuuuuuuuu! Zapychacz! Tylko po to, żeby odwrócić uwagę od tego, że nie ma recenzji! :p
    No dobra, nic nie mówię - ja sam nie lepszy. Męczę się dalej z tym pisaniem o "Kłamcy"... Wrr.
    A co do grafik to naprawdę mi się podobają. :) Jeden z lepszych aspektów Cyklu Demonicznego. A czytałeś już te poprzednie części wreszcie? Bo nie odpowiedziałeś poprzednio. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż czytałem "Malowanego.." tylko :d I wiem,że to dziwne,że chciałem "Wojne" pomimo,że "Pustynnej" nie przeczytałem :D
      Cóż,teraz będą tylko zapychacze,nie mam czasu na pisanie nic ciekawszego :( Czytam Dreszcza ale tylko parę stron dziennie więc lipa ;/ A poza tym ostatnia recka nie cieszyła się zbytnim zainteresowaniem według statystyk :D

      Usuń
  3. Uwielbiam dobre rysunki w książkach, szczególnie w tych fantastycznych. :) Jak czytałam "Wojnę w Blasku Dnia" to od razu rzuciły mi się one w oczy, są naprawdę świetne. Czytałam wywiad z Brettem, który mówił, że i on jest nimi zachwycony - nie ma się co dziwić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedzmy sobie szczerze, fabryka słów jest jednym z najlepszych polskich wydawnictw ze strony wizualnej

    A ilustracje w "cyklu demonicznym" są wręcz magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...