środa, 22 maja 2013

Chwilowy powrót + Fabryczny konkurs

Witam Was ponownie po długiej przerwie.Trochę się u mnie ostatnio działo więc przez najbliższe parę dni myślę,że będzie co opowiadać.Tymczasem ja mam dla Was dzisiaj coś innego a mianowicie konkurs Fabryki Słów.

Zasady są proste:
  
Przez 5 kolejnych dni, będziecie otrzymywać ode mnie kolejne odsłony okładki książki, której dotyczy konkurs z pytaniem :
   „JAKI TYTUŁ NOSI KSIĄŻKA, KTÓREJ NIEDOKOŃCZONĄ OKŁADKĘ PRZEDSTAWIAMY?” 

Każdy kto się domyśla odpowiada w komentarzu,każdy może strzelać ;)
 
Osoby/BLOGI, które w tym czasie (4 DNI) zbiorą pod okładkami najwięcej komentarzy zawierających poprawną odpowiedź otrzymają od nas pakiety książek!!!
 
START KONKURSU – ŚRODA 22 maja,
 
ZAKOŃCZENIE KONKURSU – PONIEDZIAŁEK 27 maja.
 
OSTATNIA ODSŁONA (wtorek 28 maja) zawierać będzie gotowy projekt okładki – z tej racji nie bierze udziału w konkursie ;)

A więc,jeżeli uda mi się wygrać <nie wiem jakie to będą książki i ile ich będzie> przynajmniej jedną oddam Wam ;).Lub może urządzę  konkurs z tą książką.Na pewno nie zostawię wszystkiego dla siebie :>
W mejlu była jeszcze,wydaję mi się,podpowiedź,że książkę chcą wydać w lipcu ;)

OTO PIERWSZY FRAGMENT OKŁADKI :



„JAKI TYTUŁ NOSI KSIĄŻKA, KTÓREJ NIEDOKOŃCZONĄ OKŁADKĘ PRZEDSTAWIAMY?”

Nie wiem jak Wam,ale mi się kojarzy z okładkami książek Janet Evanovich.Albo może książką Jadowskiej czy Kozak ?Pojęcia nie mam ;) Komentujcie !




5 komentarzy:

  1. Sądzę, iż jest to "Hard Eight" Janet Evanovich.

    OdpowiedzUsuń
  2. “Zwycięzca bierze wszystko”

    OdpowiedzUsuń
  3. 52 reasons to hate my father

    OdpowiedzUsuń
  4. "52 Reasons to hate my father "

    OdpowiedzUsuń
  5. "52 Reasons to Hate My Father" Jessica Brody

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz,będzie mi bardzo miło ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...